حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی
چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ

شروعی دوباره

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز یک نرم افزار دستم رسید فواید گفتن بسم الله در اول کارها . انتهای فایده و اصل فایده اش برای من یادآوری این هست که تنها نیستم و چقدر شیرینه که بدونی اون نفری که تنهات نمیزاره تو همه چیز از همه و بقیه و توانا تر و عالم تر هست .


بعد یک مدت نسبتا طولانی سلام ...

نمیگم سال و مبارک چون تاریخش گذشت اما آرزودارم بهترین ها نصیب همه بشه و اون چیزی که آرزو دارن صلاح خداوند باشه .

یک وقتهایی آدم باید از هه چیز دور باشه تا به اون آرامشی که میخواد برسه و انرژی برای اینده رو داشته باشه .

یک وقتهایی فکر میکردم برای من که تمام کارهام و بخشی از زندگیم درگیر فضای مجازی هست ، سخته دوری. اما شد خیلی راحت هم اتقاق افتاد . 

الان هم با یک انرژی تازه و یک یاعلی شروع میکنم ...



نوشته شده توسط زهرا هاشمی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی

زمانیکه خدا بخواهد کسی را تربیت کند ٬ وی را به مدرسه سلطنتی نمیفرستد بلکه ٬ او رادر مدرسه احتیاج و سختیها تعلیم میدهد. (سختیها و مشکلات را نعمت و اسباب کمال بدانیم)

آخرین مطالب

شروعی دوباره

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۴۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


امروز یک نرم افزار دستم رسید فواید گفتن بسم الله در اول کارها . انتهای فایده و اصل فایده اش برای من یادآوری این هست که تنها نیستم و چقدر شیرینه که بدونی اون نفری که تنهات نمیزاره تو همه چیز از همه و بقیه و توانا تر و عالم تر هست .


بعد یک مدت نسبتا طولانی سلام ...

نمیگم سال و مبارک چون تاریخش گذشت اما آرزودارم بهترین ها نصیب همه بشه و اون چیزی که آرزو دارن صلاح خداوند باشه .

یک وقتهایی آدم باید از هه چیز دور باشه تا به اون آرامشی که میخواد برسه و انرژی برای اینده رو داشته باشه .

یک وقتهایی فکر میکردم برای من که تمام کارهام و بخشی از زندگیم درگیر فضای مجازی هست ، سخته دوری. اما شد خیلی راحت هم اتقاق افتاد . 

الان هم با یک انرژی تازه و یک یاعلی شروع میکنم ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۷
زهرا هاشمی

نظرات  (۲)

باید از کودکی بهمون متذکر میشدن
الان خیلی سعی میکنم بهش عمل کنم ولی یادم میره
بسم الله آغاز هر کار رو میگم.

سال نو شما هم با تاخیر حدود 1 ماهه مبارک
بسم الله الرحمن الرحیم


پاسخ:
باز هم شروع ناقص موند
اما اشکال نداره دلیلش خیر بود
بسم الله الرحمن الرحیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی