حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی
جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

از رحمت خدا نا امید نشوید ...

بسم الله الرحمن الرحیم

به دور از تکلف بزارید خودمونی بگم :

چقدر شده کم آوردی؟

شده تا به حال دلتون از زمین و مردمانش بگیره اما گوشینباشه برای شنیدن ؟!

شده تا به حال تو اوج ناامیدی روتو به آسمان بکنی وبخندی بگی:میدونم باهام هستی خوشحالم جبران تمام نداشته هایم
هستی ...

از رحمت خدا نا امید نشوید ...

یادش بخیر

اوایل چقدر برام سخت بود ، پوچ و توخالی

تا یکبار که تو حال و هوای خودم بودم قرآن رو باز کردم

سوره زمر آیه 53

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

بگو:ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید،از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان رامی آمرزد اوست
آمرزنده و مهربان

چقدر این نشونه ها رو دوست دارم

برای من که تمام زندگیم بر پایه نشونه ها بود این آیه شد زندگی شد حیات

خیلی خوبه بدونی یکی همرات هست که از همه دلسوز تره و ازهمه بهت نزدیکتر...

حس خوب ...



نوشته شده توسط زهرا هاشمی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی

زمانیکه خدا بخواهد کسی را تربیت کند ٬ وی را به مدرسه سلطنتی نمیفرستد بلکه ٬ او رادر مدرسه احتیاج و سختیها تعلیم میدهد. (سختیها و مشکلات را نعمت و اسباب کمال بدانیم)

آخرین مطالب

از رحمت خدا نا امید نشوید ...

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

به دور از تکلف بزارید خودمونی بگم :

چقدر شده کم آوردی؟

شده تا به حال دلتون از زمین و مردمانش بگیره اما گوشینباشه برای شنیدن ؟!

شده تا به حال تو اوج ناامیدی روتو به آسمان بکنی وبخندی بگی:میدونم باهام هستی خوشحالم جبران تمام نداشته هایم
هستی ...

از رحمت خدا نا امید نشوید ...

یادش بخیر

اوایل چقدر برام سخت بود ، پوچ و توخالی

تا یکبار که تو حال و هوای خودم بودم قرآن رو باز کردم

سوره زمر آیه 53

قُلْ یَا عِبَادِیَ الَّذِینَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِیعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ

بگو:ای بندگان من که بر زیان خویش اسراف کرده اید،از رحمت خدا مایوس ، مشوید زیرا خدا همه گناهان رامی آمرزد اوست
آمرزنده و مهربان

چقدر این نشونه ها رو دوست دارم

برای من که تمام زندگیم بر پایه نشونه ها بود این آیه شد زندگی شد حیات

خیلی خوبه بدونی یکی همرات هست که از همه دلسوز تره و ازهمه بهت نزدیکتر...

حس خوب ...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
زهرا هاشمی

نظرات  (۱)

سلام زهرا جان
وبلاگ جدید مبارک
ان شا الله خیر باشه
ممنون که آدرسش رو بهم دادی

منم این ایات رو خیلی خیلی دوست دارم واقعا ارامش دهنده ست برام
و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شیء قدرا
کسی که از خدا بترسد خدا برایش راه نجاتی از گرفتاریها قرار می‏دهد و از مسیری که خود او هم احتمالش را ندهد رزقش می‏دهد و کسی که بر خدا توکل کند خدا همه کاره‏اش می‏شود که خدا دستور خود را به انجام می‏رساند و خدا برای هر چیزی اندازه‏ای قرار داده

عَسی أَن تَکْرَهُوا شیْئاً وَ هُوَ خَیرٌ لَّکمْوَ عَسی أَن تُحِبُّوا شیْئاً وَ هُوَ شرٌّ لَّکُمْ
چه بسا چیزها که شما از آن کراهت دارید در حالی که خیرتان در آن است و چه بسا چیزها که دوست می‏دارید در حالی که شر شما در آن است و خدا خیر و شر شما را می‏داند و خود شما نمی‏دانید
پاسخ:

سلام مسیحاجان

ممنونم

سلامت باشی 

وظیفه بود


واقعا زیبا بود . واقعا زیبا بود 

یک حال خوب همین هست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی