حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی
يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

تصمیم بزرگ

وقتی ادمها تنها هنگام نیاز به یاد شما میافتند

ناراحت نشوید بلکه به خودتان ببالید که

مانند یک شمع در هنگام تاریکی به ذهن انها خطور میکنید. 


یادمه چقدر درخواست و احتیاج

پیگیری و مداومت برای انجام قضیه

اما خب نتیجه؟

جالب بود حرکت اصولی نبود ولی به شدت ناشیانه

از شما بعید هست با این همه قدرت تفکر و اختیار انتسابی


اما مهم آرامشی هست که الان دارم 

و منتظر هستم برای اتفاق جالب بعدی 



نوشته شده توسط زهرا هاشمی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حریم حرم یار

بادها با چراغ خاموش کاری ندارند ، اگر در سختی هستی , بدان که روشنی

زمانیکه خدا بخواهد کسی را تربیت کند ٬ وی را به مدرسه سلطنتی نمیفرستد بلکه ٬ او رادر مدرسه احتیاج و سختیها تعلیم میدهد. (سختیها و مشکلات را نعمت و اسباب کمال بدانیم)

آخرین مطالب

تصمیم بزرگ

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۳۵ ب.ظ

وقتی ادمها تنها هنگام نیاز به یاد شما میافتند

ناراحت نشوید بلکه به خودتان ببالید که

مانند یک شمع در هنگام تاریکی به ذهن انها خطور میکنید. 


یادمه چقدر درخواست و احتیاج

پیگیری و مداومت برای انجام قضیه

اما خب نتیجه؟

جالب بود حرکت اصولی نبود ولی به شدت ناشیانه

از شما بعید هست با این همه قدرت تفکر و اختیار انتسابی


اما مهم آرامشی هست که الان دارم 

و منتظر هستم برای اتفاق جالب بعدی 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۱
زهرا هاشمی

نظرات  (۱)

سلام
خوب هستید؟
نبودید یه مدت گفتم شاید ما کوچیک‌ها رو قابل نمیدونید
سال نو مبارک
ان شاءالله سال خوبی داشته باشید
برای عموی من دعا کنید لطفا...
پاسخ:

سلام

ممنون 

شما خوب هستید ؟

نفرمایید بزرگوارید شما

سال نو شما هم مبارک 

همچنین برای شما

چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی